dinsdag 8 augustus 2017

all-inclusive, hersenspinsels en vakantie??

Daar zit je dan... midden in de nacht op het balkon van je all-inclusive hotel in Egypte.
Vol ideeën om te maken... oké en ook omdat je heel erg verbrand bent op je schouders en daarom niet kunt slapen ;).
Het is eigenlijk niet eens een straf om hier te zitten. Ik denk dat het nu al zo'n 32 graden is met een heerlijk warm briesje.
We komen hier heerlijk bij van al het harde werk en ik van de naaimarathon die ik afgelopen week heb gehouden. Het werd afgelopen week nachtwerk en in totaal heb ik 35 stuks jongens longsleeve shirts, meiden rokjes en jurkjes gemaakt in ontzettend leuke stofjes voor de komende herfst/winter. Ik werd toestraks wakker van de ideeën (en van de pijn van het verbranden). Hier een paar hersenspinsels die ik wel met jullie wil delen... een kijkje dus in het hoofd van Fren Maakt:

Wanneer ik terug ben begin ik gelijk aan de damesjurken... hmm... zouden damesrokken ook goed lopen? Een winactie bij 150 vind-ik-leuks?? En wat zal ik verloten? Ohja mijn baas vertrekt en daar moet ik ook zeker weten nog iets voor maken. Heb ik daar nog wel een leuk stofje voor? Ik geloof het niet... de wifi is hier niet zo best dus online shoppen gaat niet, dat moet ik zeker weten direct doen als ik weer thuis ben. Ik wil ook nog op kraamvisite, patroon bestelt voor een super schattig rokje (check!) alleen nu nog een stofje kopen. Ze heeft een grote zus, dus hoe leuk zou het zijn om ook iets voor haar te maken? Fren onthoud: stofje moet zeker niet babyachtig zijn, maar wel girly. Winter jurken in velourse kleuren.. mmm.. ik wilde ook nog een nieuw patroon uitproberen.. Wanneer is was dat kabouterfeest van Anouk ook al weer? Het zou geweldig zijn als de juf een kabouterjurk had... ik heb nog een stukje stof over zou dat er leuk bij staan... en OMG, het is al augustus en ik had de meiden beloofd om een halloween kostuum te maken... vorig jaar niet gelukt door alle drukte.

Dit is waar is zoal aan loop te denken..
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om vakantie te vieren. Er zit niks anders op dan mijn lot te aanvaarden... vervelend hoor in Egypte met dit heerlijke weer en mooie onderwaterwereld.. de vriendelijke mensen en heerlijke eten niet te vergeten!

Oh ja, ik was al wat kilo's kwijt, maar die heb ik hier ondertussen alweer terug gevonden. Stomme all-inclusive ;). Nog iets voor op mijn to-do lijstje: gezond eten...

Liefs, Fren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten