maandag 19 oktober 2020

Het einde

Fren Maakt, maar niet meer voor jullie.

Fren Maakt komt aan een eind. Na jarenlang plezier te hebben gehad aan het maken van kleding voor anderen, merkte ik een tijd geleden dat het mij steeds meer tegen ging staan. Het bijhouden van de site, belastingaangifte doen, veel kleding waarvan de stof soms meer kostte van de verkoopprijs. Het 'moeten' naaien, om dan weer op een markt te kunnen staan. Niet op een markt mogen staan waar onze doelgroep graag komt, om geen idee wat voor reden. Al met al was er weinig plezier meer over. Vandaar de beslissing: Fren Maakt stopt (voor jullie). Want natuurlijk ga ik door met mijn hobby! Ik wil alle klanten bedanken die vertrouwen hadden in Fren Maakt. Het gaat jullie goed, zeker in deze moeilijke tijd. Be safe en wie weet tot ooit.

Liefs Fren Maakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten